God Jul Alla Blogg Läsare!!

God Jul Och Gott Nytt År Alla Blogg Läsare!! ♥
Förlåt att jag inte har bloggat men jag har glömmt bort att blogga :S
Men nu ska jag förklara lite kortfattat vad jag har gjort!! :D


Ser ni den där lilla sötnosen?
DEN ÄR KANSKE MIN SNART!!! :D ♥♥
Jag hittade den och den är den ända bilden jag hade jag måste ringa och visa intresse så får vi se fler bilder :) Jag kommer få den om jag visar att jag kan ta hand om den och så;) Problemet är att den bor i Skara så det kommer ta 4 timmar och 40 minuter att åka bil för att hämta den :/ Men jag tror att Dennis kommer hjälpa mej att åka dit för han är alltid snäll (förutom den gången han sa att jag hade achberger).... Men mamma säger att hon tror att vi har den lilla hunden om en vecka!!! :D♥ Hehe jag vill ha den såååå mycke!! JAG ska betale den själv!! :D MIN hund!!!! ♥ Men tydligen ska det vara Emmys oxå -.-' -.-' Asså allvarligt jag betalar den ju!!! Mamma säger att Emmy ska betala maten och de! Men jag slår vad om att mamma och Anders kommer betale det iallafall!!! :@@ ÅHHHH VAD JAG BLIR SUR EMMY VILL INTE ENS HA EN SÅNN LITEN HUND!!! HON VILL HA EN SOM ÄR VID KNÄNA TYP MEN DEN HÄR HUNDEN BLIR TYP HALVÄGS UPP TILL KNÄNA!!!!!!! :@@@ GOSH!!
Men aja iallafall.. Den kommer heta Oboy :)♥
Jag kan inte tänka mej om jag inte får honom!! :'( Jag kommer gråta och va ledsen i flera dagar!! :'(


Sen så slutade jag skolan i tisdags!! :D♥
Då hade vi avslutning och hade en awsome dag i skolan :D Vi började vid 9.00 och då pratade vi först sen efter en liten stund så städade vi skåpen och det tod lite tid efter som BELLA hade klottrat på HELA MITT SKÅP!!!!! Haha älskar dej Bella ♥♥ Sen vid 10.10 så gick vi och åt lunch och det va pannkakor!! :D Nice sista måltid i skolan iallafall!! ;) Sen vid 10:45 så gick vi mot tåget för att åka mot Nynäshamn för att vi skulle bowla jag kom 2:a av 4 st :) Ganska bra va!? :D Haha!! Sen när vi åkte hem så missade typ 5-6 stycken tåget hem för dom va as sega!! Men efter som vi åkte med 2 lärare så stannade ena läraren med dom... Sen när vi kom hem till tungelsta så stog mamma vid stationen och hade varit med Basse på prima och köpt lite julklappar hehe... Sen berätta jag för mamma att några hade missat tåget för dom va sega och då trode mamma att det va jag men jag och mina kompisar va först vid tåget haha... Sen kom vi hem och kollade på film till ungefär 14:50 vid 15:00 så gick vi ner till gympasalen och kollade på nån show sen gick vi upp till komplimentet och fick nån lapp och drack jul must och fick pepparkakor och lussebullar :D Sen gick jag hem ♥


I onsdags var jag och Sanaz ganska länge. Sen när jag kom hem så var det thai mat!!! Muuums... Sen va Dennis och Mikaela hemma hos oss oxå :) Sen gjorde jag inte så mycket mer :P


I går så passade jag en liten vovve som heter Ballo (stavning) ni vet som han ijungelboken? :D♥
Jag vaknade av att Dennis la Ballo i min säng :) Hehe så blev jag glad ♥♥ Jag, Emmy, Basse och Nelly passade honom för mamma var och handlade, Anders jobbade och Dennis och Mikaela hade tagit Elias och My och handlat :) Ballo tyckte om mej mäst ♥♥ Han satt oss mej nästan hela tiden förutom när han gick runt och luktade i huset :P Tillexempel när jag gick så gick han efter mej och sen hade vi gjort så han inte kunde gå in i köket och bara va i vardagsrummet sen när jag gick in i köket så stog han vid stolarna vi hade lagt ner och väntade på mej och jag ba "aww va gullig du e bebis!" sen så typ krämmde Basse Ballo och då hoppade han upp i mitt knä! :D♥
Sen så tog han en bil som Elias hade fått i julklapp!! Haha... XD Så vi gav honom 2 nallar en "Lassie hund" och en Tiger nalle och han slet i honom och allting ochh han va as gullig! ^^ ♥ Sen så hade Lassie hunden en sån där lapp som kläder har och då bet Ballo söner den och börja tugga på den och jag och Basse ba "SPOTTA UT" och då spottade han ut den i min hand! ^^ Sen behövde vi lämna tillbaka lilla Ballo :( Då blev jag ledsen :( ...


Sen lite ssenare så åkte vi till Andy och Monika (Anders pappa och hans fru) och åt det va faktist god mat sen va det efterrätt!! :D Mums :P.... Det va typ nån saffrans tårta och så fanns det chocklad, pepparkakor och mer :) Sen så öppnade vi julklappar och jag fick pressentkort på ginatricot(250kr) av Cristina och Jens (Anders syster och hennes man) sen så fick jag 300kr av Andy och Monika :P MER PENGAR TILL MIN BEBIS OBOY!! ^^ ♥♥
Sen åkte vi hem och då slogg jag, mamma och Basse in paket till klockan va 2.30 ungefär :)♥


Nu sitter jag här på julafton och saknar Pappa och Bella... Och så tänker jag på Oboy oxå!!... Jag måste ringa säljaren snart!!! :D♥ Idag när jag vakna så gick jag och duscha sen så föna jag håret och platta håret! :D Sen satt jag på mej klänningen jag fick av Bella som hon hade köpt i Miami :D♥
Inget smink heeelt naturlig detta år! :D
I familjen så gör vi såhär på julafton!...
Vi vaknar och får välja ett paket under granen som vi får öppna sen så kollar man på kalle anka och äter mat. Sen väntar vi på tomten sen när tomten har gått så öppnar vi alla paket :)♥
Sen brukar vi fika lite och göra det man vill :)

I paketet jag öppnade så fick jag en film som heter "M

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0