Idag...

Heey!!...


Idag har jag inte gjort så mycke asså!
Först så vankade jag av att Basse sa att Dennis,Robin, Yvonne och Yvonnes och mammas bror Mikael hade kommit :)
Då så va dom där och alla pratade med varann :) Sen efter en stund så öppnade vi pressenter och jag fick en mascara och en eyeliner ;) (Ni kommer få bilder på allt jag har fått när jag har fått allt). Sen fikade vi med cheesecake fast jag har alldrig gillat cheesecake så mycket men det är väll sådär.. Sen så spelade jag, Nelly och Basse Wii! :D Sen vid 14:25 så börja jag göra ordning mej för vi skulle ta tåget som går vid 14:58 för vi skulle till Margareta. Vi kom till tåget vid 14:45 typ fast tåget var ju såklar försenat!! I FUCKING 18 MINUTER!!!!! Sen kom vi till Margareta och då så drack vi glögg fats jag tycker inte om glögg så jag äter mara mandlar! xD Sen så öppnade vi paket... Och jag och Emmy fick bara 250 kronor av den där snåla tanten!! -.-' ... Medans alla andra fick för ganska mycket!... :/ jaja... Hehe vi ringe ju Eva ("Oboy's ägare") och då sa dom att hon hade 1 kille och 1 tjej kvar och då ska jag ju såklart ha killen efter som det är en kille kvar!! :D Och vi bad henne att skicka bilder på dom 2 hundar som va kvar och då visade det sej att denhunden jag visade förut på bloggen va tjejen då och så skickade dom en annan bild på "Oboy" och han va hur söt som helst!! ^^ Och På onsdag så ska hon åka till vetrinären och typ ta spruta och så så man kan hämta den tidigast på torsdag och det är ju bra efter som jag firar jul oss pappa på onsdag :) Och sen ska typ Dennis skjutsa mej hoppas jag!... För annars kommer jag typ inte på hunden för vi kommer inte kunna hämta den efter som det är 4 timmar och 40 minuter bort!! :S men aja sen när vi åkte hem så gick vi mot tåget och vi va vid tåget vid ca 19:24 eller nått och tåget gick vid 19:50 nånting!! Men som tur va så va bussen där när vi kom så vi sprang dit och fick vänta på mamma och Anders som alltid är så sega så buss chaffören blev typ sur! Sen när vi kom hem så gick jag och Basse till Sanaz fast Sanaz skulle precis åka någon stans :/ Men jag gick in och pratade med Jasmine och så speöade jag ett Tony Hawk spel som Robin hade fått till deras Wii igår :P Det va ganska kul :D
Sen behövde vi gå hem för att Jasmine och Robin skulle sova.
Sen så har jag setat vid datorn resten av tiden :P


Bilder:

Oboy!! ^^ <33333

En julig jag ^^

En julig Bella ^^

Ja... Vi är ju juliga vi x) <33

Selena och Justin <33

Heeeet!? <33 ^^

Ehh.. JA HAN ÄE HET! <33 x)


Haha ett långt inlägg igen!! xD Hehe... Nu kan ni inte skälla på mej att jag gör kort inlägg!

Aja hej då alla söta blogg läsare! <33 ^^

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0