Jaja..

Hey hey!
Jag har inte bloggat för att när jag skulle logga in igår så behövde man typ bekräfta mejlen och jag orkade det så jag struntade i att blogga...
Jag fattar inte vrf vi skulle göra en till blogg... Vi har haft typ 100 st!! Hon säger att det är tråkigt att blogga bara för att ingen av oss har ett bank konto så man kan inte käna pengar? Men det gör man inte på den här heller lixom? + att hon tycker att den förra bloggen hade ett svår namn... tycker ni det www.twistedsiisters.blogg.se.... Det tycker inte jag iaf och inte dom jag har pratat med... Om jag ska va ärlig så tycker jag om den gamla bäst.... Onödigt onödigt...
Aja det va vad jag tyckte om den här bbloggen... Asåå inte för att jag inte gillar designen eller nått men jag tycker om den här bäst ;)

Aja idag så har jag typ inte gjort mycket typ bara suttit vid datorn eller kollat på TV... Men sen har jag städat här nere i vardagsrummet sen städade jag i mitt eget rum oxå för att mormor skulle komma för vi hade en "mini" jul med mor mor och Sture! Det här fick jag...
1. En awsome väckarklocka!! :)
2. Justin Bieber säng kläder! ♥ ♥ ♥
3. Ett svart/grått lakan :)
4. As skönt täcke och kudde ♥

Bild kommer!!

Aja mormor och Sture åkte precis till dreas hotell :)

Och jag har fixat mitt täcke och de så jag har dom fina Justin Bieber sakerna nu ;) :love: Tänker göra en frågestund nu så ni får kommentera!! MÅSTE MÅSTE!! :P
Kanske gör veckans blogg oxå men det kommer ta ett tag och göra skylltarna ;)

Ps. JAG ÄE SKIT HUNGRIG KLOCKAN ÄR 21:13 OCH VI HAR INTE ÄTIT ÄN!?!?!?!?! :'(

Bye Bye Bitches!

BILDER:



ALLA SAKER JAG FICK!! :) ;) :love:

Min fiina säng!! Ps. Mobba inte tapeterna dom är nästan 6-7 år gamla så jag valde dom när jag va 6-7 år eller nått!

Kommentarer
Postat av: issa

du har världens sexigaste tapetr alltså xD <3 <3

2011-12-16 @ 21:41:27
URL: http://faanis.blogg.se/
Postat av: Jonte

HAHA nu vill jag oxå ha en liten jul i förväg

2011-12-16 @ 21:45:20
URL: http://www.youtube.com/user/TFTklan
Postat av: Pappa Magnus

Jättefint gumman!! Love You!! <3

2011-12-16 @ 21:51:16
Postat av: Fanny!

Bella: Hahah jag vet!! Vill du byta ;) <3

Jonte: HAHAHHAHA! :P <3

Pappa: Jag vet!!! :D<33 Love You To!! <3

2011-12-16 @ 22:01:50
URL: http://faanis.blogg.se/
Postat av: AB PW

jag gissar att du gillar bieber? ;)

2011-12-17 @ 15:29:45
URL: http://acidbanana.blog.se

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0