Min sak om Justin Bieber...

Ja, jag älskar Justin Bieber!
Om ni har problem med det så håll det inom dej! Jag fattar inte varför Justin Bieber får mer hat än alla andra artister du hatar... Visst du kanske inte gillar honom men värför går du då in i diskustioner och säger att han är bög och sånnt?... Det är bara onödigt... Acceptera att jag och Bella gillar/älskar Bieber... Jag vet folk som inte gillar honom men dom men dom skriver inte massa hat grejer till honom som tillexempel min kussin Dennis sa igår "Visst han kanske är bra, men jag gillar honom inte.." Jag blev så jävla glad över att han sa det även fast han sa att han inte gillade honom så sa han det på ett snällt sätt! Jag tror inte direkt att alla killar hade mörk röst när dom va 14-15 år heller så värför hata honom för att han hade det!? Han har faktist mörk röst nu... Det finns video bevis på det! Vi "Beliebers" hatar inte på andra artister... Och ni hatar inte heller andra artister så mycket som ni hatar Justin? värför hatar ni på Justin men inte alla andra artister ni hatar.... De flesta haterz gillar honom men vågar inte säga det för att dom är rädda att bli kallad nörd osv. Jag känner JÄTTE många killar som gillar Justin Bieber... HELA mmin familj på mammas sida gillar/älskar Justin Bieber... och det finns killar i familjen.
Det finns bevis på värför Justin inte är bög och jag ska visa det!!
Justin säger TACK, tack för att ni gör honom kändare och så mycket starkare!


Bilder och videos!:


BÖG!? Nej han är tillsammans med Selena Gomez... Och har varit tillsammans med tjejer i hela sitt liv...









Han skulle aldrig sett ut såhär med tjejer om han va bög!?

videos...

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0