Så jävla trött!...

Jag är så jävla trött även fast jag vankade vid klockan 15:00 idag x)
Det va ju så att jag inte kunde sova tack vare den där jävla stormen!!! Den höll mej vaken till klockan 05:00 imorse!!
Så jag har faktist bara sovit i 10 timmar... :/
Och jag har redan skrivit det här en gång men den här jävla stormen gjorde så det blev strömavbrott i typ 1 sekund så allt raderades!! :@ Asså åhhh dampar loss!!
Just nu så bloggar jag och lyssnar på Onr Direction- What Makes You Beautiful fast en snabbare verision av den xD Jag blir lite piggare av den lixom ^^ x)
Men nu ska jag gå och äta pizza!!
Chaoo!
lägger upp bilder snart ;)

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0