till er justin bieber haters

både jag och fanny är galna i justin bieber..
Och han ärinte bög .. Han är tillsammans med SELENA GOMEZ.. Det är helt onödigt att säga att han är bög..
(BARA FÖR ATT ERA TJEJER VILL HA HAN MER ÄN ER).. Ta inte illa upp.. jag vet att det är massa som hatar han.. Hata är ett starkt ord han har inte gjort er något .. Ni Slösar bara eran egen tid på att sitta och skriva/säga att justin bieber är bög/Dålig eller att du hatar han.. Bara strunta i att han finns om ni inte  accepterar han.. 
För om det var ditt eget barn vet jag att du skulle vara stolt över han!... för jag tror inte ni skulle kalla erat barn för bög eller dålig ellernåt sånt.. tänk om lite innan ni säger att han är bög.. :/
puss
//Issa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om biebers får ÄLSKA honom så får haters HATA honom. Båda är lika starka ord.

2011-12-26 @ 11:51:18
Postat av: Anonym

ELLER HUR RANDOM DUDE OVANFÖR!!!!

2011-12-26 @ 12:09:33
Postat av: Anonym

MEN ATT ÄLSKA E JUU ETT SNÄLLT ORD NT ATT HATA MEN JAG ÄÄÄLSKAR IALLAFALL JUSTIN BIEBER <3

2011-12-26 @ 13:50:09
Postat av: Anonym

MEN ATT ÄLSKA E JUU ETT SNÄLLT ORD NT ATT HATA MEN JAG ÄÄÄLSKAR IALLAFALL JUSTIN BIEBER <3

2011-12-26 @ 13:50:36
Postat av: Anonym

Fin grammatik. :P



Han.. Hmm.. Honom ska det väl stå?



''För om det var ditt eget barn vet jag att du skulle vara stolt över han!...''



Du menar väl: För om det var ditt eget barn vet jag att du skulle vara stolt över honom!...



Right? Hope you learned something.

2011-12-26 @ 15:06:15

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0