Whihoo.. :D

Nu har jag öppnat paket! snart ska jag till pappa och fira igen! :D
Men det här fick Jag:
  • 2 parfymer (som luktar fett gott)
  • 2 halsband! ett är ett "B" (står för Bieber och Beatty!
  • Massa nagel lack
  • Sminkbort tagnings saker!
  • Hår inpackning
  • Borste
  • Justin bieber saker!
  • Skriv häfte
  • massa strumpor :D
  • Annsikts masker
  • egen handuk (rosa)
Bäst Av allt!: Ny telefon och Ännu bättre : GULDKORT PÅ GRÖNA LUND 2012 :D <3

Och nu ska jag bara Vänta på att papap hämtar mej! sååå firar jag en gång till! ;D då blir det 3:dje gången jag firar jul i år! :D puss
//Issa ♥

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0