Glad alla hjärtans dag!

hey alla blogg läsare!
Hppas ni har haft en bra alla hjärtans dag!! :D
Jag har ju inte en att gosa med så min va gansa "forever alone" :(.... Man det är ju då man har familjen!! :D♥
Idag i skolan så var det strömavbrott HELA dagen!!...
Det är ju kul för då kan man skrämma fokl... men det suger när man inte kan ha vanliga lektioner!! :S
haha det hände ne fett rolig sak idag... Jag va med på 7C's SO lektion fast dom hade bild ist... Men det roliga va att Agneta ( bild läraren) värkligen trode att jag gick i C så hon bah "Jag hittar inte din mapp med dina saker i så du måste börja göra ett självportsätt..." och jag satt och as garva bahahah sen när dom sluta så bah "Du måste göra en mapp nästa lektion" och jag bah "asså eh wtf jag går inte ens i den här klassen" fast hon hörde inte för hon är ju lite... ahh... ni kanske fattar x))

Men när jag kom hem så gick jag ut med hunden och så typ vif 4-5 så somnade jag i soffan så jag åt inget... fast det gjorde inget för det var korvstrågenoff (stavning) -.-''
Men när Emmy väckte mej så sa hon att vi skulle baka muffins/cupcakes :D
JAG ÄLSKAR ATT BAKA!!
Fast jag hade ont i magen så jag gick ut med Milton och tog lite frisk luft... och det hjälpte lite! :)
Sen så börja jag och Emmy med våra systrar stunder och bara freaka loss!! haha asså vi är seriöst helt jävla klockrena! Vi kanske gör en video på hur vi gör nån gång.. mihi ^^ c:
Och vi skulle "pranka" kyckling så vi la i chilli i hans muffin fast Ander sa att det va det så det va inge kul!!! Anders förstörde allt!! -.-
Inte för att skryta men muffinsarna va as goda!!! :P :3
Sen så har jag inge mer att säga ^^


MUFFINS!!
Mumma! ;)


Beebis!

Bye Bye!
(bara Emmy kommer att fatta kanskeee....)
Ceap It KRÄÄÄÄMIGT!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Emmy

Hahahaha creammmy! Jaaahaa?!?!???

2012-02-15 @ 08:45:37
URL: http://somagic.blogg.se/
Postat av: Natalie

vilken söt hund !!

2012-02-15 @ 10:23:34
URL: http://nataliesannanygren.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0