photoshop in my ♥


Hej hej Här över ser ni en före och efter bild :)
"Före" Bilden var ju jätte fin men jag älskar att photoshopa så jag photoshopa hon så det såg ut som att hon har smink på sig eller är lite brunare med mascara och ändrade lite med ögonfärgen :)

Iallafall Ni ser ju hur resultatet blev, jag blev facktist nöjd :)
Min kompis Natalie ville att jag skulle photshopa henne sen så jag gör det idag eller nån gång i veckan jag hade tid för jag ska gå ut nu och va med kompis och victor så jag hinner inte och jag kanske ska sova hos min kompis emelie sen :) <3
ps. ny bakgrund tryck f5 2 gånger ;D

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0