svar på kommentar!

SiistersofSthlm om Svar på kommentar..:
Varför visar ni inte min kommentar? (: Är ni rädda att andra ska hålla med? (: I think so.
Förklara då varflr den här designen är EXAKT som eran till grunddesignen??? -.-http://www.bloggdesign.nu/?p=blogdesign&id=3424
Rosa bubbla runt inläggen, Samma text på rubriken, samma färg på sök i bloggen, samma streck under texten, Samma text i menyn, likadant nere vid kommentarerna..... SERIÖST, det är 1000 miljarder likadana saker och ni vägrar erkänna -.-
Sa bara att jag höll med den andra tjejen i andra inlägget och nu är ni likadana mot mig -.-
HAHAHAH, jävla töntiga jävlar :'))
Och avundsjuk stavas det jävla smartass.
SVAR:
JAG har ju kollat på andra bloggar och Bilder och blivit inspererad xD
Jag Har ju sett typ 1000 tals bloggar med rosa runt och blivit inspererad..
Men har aldrig sett designen du skicka till mej :
Tänker inte erkänna nåt jag inte gjort så jag  vet inte varför ni inte accepterar att jag också kan göra designer.. 
Bara för att ni inte vet hur man gör behöver ni inte Anklaga mej för att ha gjort om någon annnans? :D
Hahahhahahah



Kommentarer
Postat av: Anonym

Issa lägg ner attityden.. Du är rätt otrevlig och verkar tro att du är så himla mycket bättre än alla andra. Fin blogg annars!

2012-02-16 @ 17:02:23
Postat av: SiistersofSthlm

Sjukt bra kommentar innan!



Och nänä, jag vet verkligen inte hur man gör designer stumpan, har bara tjänat flera 1000 kr på bloggdesigner innan :)

2012-02-16 @ 17:09:01
URL: http://siistersofsthlm.blogg.se/
Postat av: Emilia Belsing

Ett tips till SiistersofSthlm!

Gå in på http://faanis.blogg.se/style.css så ser du hennes stilmall och jämföra med din egen.

Annars är det bara att hota med polisanmälan, vilket man har rätt att göra om man tagit något som inte tillhör den personen, vilket hon kanske har gjort!

2012-02-16 @ 21:17:15
URL: http://emiliabelsing.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0