13:18!

Hey nu sitter jag och tråkar loss!
Men jag har gått runt hela veckan och har inte kunnat sova för jag skulle till tandläkaren idag!
Men vi hade inte tid idag så vi bokade om till den 30:e :/
Aaah jag hatar tandläkare!!! :S
Men jag har fan inget att göra ju! :)
Igår så fick jag en ny tröja av mamma ;) Lägger upp en bild sen :) :)
Hehe vad ska man säga då?
Idag när jag vaknade så tog jag ett varmt bad! ;) As skönt!
Nu så tänker jag på lite saker ;) hehe...
Ne men asså jag har inget att göra så jag tänker sluta skriva nu!
Hey Då!

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0