Idag....

Idag har jag bara stat vid datorn när jag va oss pappa efter som Bella dissa mej...
Sen när jag komm hem till mamma så låg Milton och sov så jag satt mej brevid honom och höll på med hans päls sen när han vakna så va han helt crazy och typ lekte med ALLT!
Sen kom Kyckling (Andreas) och vill träffa Milton så jag gick ut med honom så Milton skulle gå ut och kissa och bajsa men han gjorde ju inte det!... Men vi va ute i typ 30-40 min men det första han gjorde när han kom in va att bajsa under trappan och jag ba wtf du va precis ute!? haha... Han är ju bara en valp ^^
Sen efter han hade bajsat under trappan så blev han helt speedad och crazy igen!
Haha lilla sötis asså! ^^
Nu så försöker han typ sova i mammas rum och jag sitter vid datorn och chattar med några söta beliebers och lyssnar på musik x)♥
Hehe...
Chill dag!

Det va allt jag har gjort idag! BYE! x)

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0