MW3!!!

Haha idag så gick jag upp tidigt för att Milton skulle väckte mej för han ville ut :)
Sen när jag hade varit ute med honom så fixa jag hans mat sen så busa men lilla Milton efter som han blir så jävla hyper när han har varit ute!
Sen så kolla jag på TV en stund tills Nelly och Basse typ gick upp... Men som tur va så gick Nelly till sin kompis så då slapp vi henne!!
Sen så ville Basse typ spela MW3 så jag va snäll och lät han spela det, men sen så prova jag och såklart så va det typ as kul!!... Eller inte as kul men man fasnade lixom!
Sen kom Bella ner när jag hade spelat i 2 timmar typ haha!! Men då fick hon prova haha vi är ju jätte bra!! *HOST* ;)
Sen har jag typ bara spelat MW3 hela dagen men typ en kille som heter Magnus som är Anders jobbar kompis typ och så spelade jag mot  Kyckling också!! :D♥
Haha jag är ju bäst ju!
Det är typ det ända jag har gjort förutom att jag har varit ute med hunden och så gick jag till konsum och köpa saker till maten!!... :/
VI ÅT LASANGE IDAG!! ;)
Imorgon ska jag typ till stan eller nått med Moa! :D Vi träffas nästan alldrig så det ska bli kul! :D
efter som jag inte har pengar förutom 250kr pressentkort på gina så fick jag frågade mamma om jag kunde få pengar imorgon och det kanske jag kunde få det får jag veta imorgon... Och så frågade jag ju pappa... och han sa att han bara hade 300kr att klara sej på till det 15:e? Aja sure -.-'...
Men aja efter som jag ska åka imorgon så kommer det säkert bli dålig uppdatering!!
Sorry för det! :S
men det kommer säkert bilder om imorgon ska ni få se :P♥
Haha jag va ute med Milton alldeles nyss och då bajsa han typ på våran grannes uppfart medans jag stog på trotoaren... och så när jag gick fram och skulle plocka upp bajset så hittade jag inte bajset haha!!... Jag stog och leta i ett tag fast jag hittade det inte!! Jag ba aja kom nu Milton nu går vi!
Och när jag berättade det för mamma och Emmy så börja dom as garva!! ;) :s haha x)♥
Det va allt jag hade att säga!
Bye Bye Bitches! ;)♥

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0