my eye ♥ photshop


Orginalet! ♥ 





Jätte gröna ögon !
Röda ögon! ♥
puss
//Issa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jävla fejkade unge! -.-'

Man ser att du har ritat till ögonfransar och sån där svart man har runt ögonen...

då undrar man hur du ser ut i värkligheten om du photoshopar allt

2012-01-12 @ 11:40:23
Postat av: issa

omb! Läste inte du Där uppe på rubriken!.. :D



thihi.. jag skrev ju : Mitt öga "hjärta" Photoshop! ♥



och jag photoshopar mig inte om inte jag skriver att det är photoshop! :) så det är ingen skillnad förutom att jag gjorde om ögonen på bilden :)

2012-01-12 @ 17:01:33
URL: http://faanis.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0