OMG!?

Asså OMG!...
Tänkte precis på att jag fyller 14 år i år!!!
OMG jag har alltid tänkt att jag fyller 13 men nej det gör jag ju inte!?
OMG OMG :'(
Jag vill inte bli stor!
Eller jo lite men tänk lixom hur fan kommer jag klara mej!?
När jag är 16 så får jag flytta hemifrån men det vill jag inte... Inte nu iallafall...
Tänk lixom 2 år kvar i skolan!?
Sen är det gymnasium som kommer gå fort efter som det är ju för det mästa kul...
Sen när jag är 17-19 år så ska jag flytta hemifrån!
När jag är nånting med 20 så ska jag och Bella flytta till USA..
Asså allvarligt det är inte långt kvar!
Jag vill va stor så jag kan göra vad jag vill... men hur ska jag klara av att leva..?
Jag kan ingenting typ.. Jag fattar inte ränkningar,lån,a-kassa eller nått sånt där konstigt!
Tänk om jag inte lär mej det!?
JAG VILL LEVA MITT LIV SOM JAG VILL MEN JAG ÄR RÄDD ATT JAG SKA GÖRA DET FEL!










Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0