roligare blogg!

hey hey! 
jag kom nyss på en sak som jag kan ha som typ ett "spel" på bloggen! :D
Hitta ordet : GULLIG ..  nån stans på designen och du blir dagens Bloggläsare på bloggen! 
alltså så här går det till: 
  1. Jag kommer sätta ut ordet gullig på designen..
  2. om du hittar ordet så kommenterar du senaste inlägget vi lagt ut att du hitta ordet och vart den är .. :D
  3. glöm inte att skriva namn så du kan bli dagens bloggläsare om du har blogg blir du dagens blogg! :)
  4. och efter du hittat så kommer jag sätta ut på ett nytt ställe.. leta på! :D <3
  5. Lycka till .. :)
ps. där jag skrev "hitta ordet : GULLIG" där gills inte ordet!
puss
//Issa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej jag har hittat ordet och det är längst ner i vänster hörn <3

om jag vinner så skulle jag vilja att ni länkar till min blogg www.maddes.myshowroom.se (jätte bra blogg)

2012-01-08 @ 17:31:58
Postat av: lisa marie ^^

hejhej issa! jag hittade ordet Gullig längst ner i vänstra sidan på headern/Längst upp på inlägget, Kram Lisa :P

2012-01-08 @ 19:27:49
URL: http://thesweetstory.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0