Saker jag köppte i förr går!

T-Shirt från hollister 99kr :) Tog kort på påsen bara för att den är så het!! Haha bara skojja!... Fast det gjorde jag ju inte...
Klackring från Gina 20kr
Rosett hårspänne H&M 50kr
Röd hårfärg H&M 79 eller 80kr
En svart spetsig läpp piercing Punk Shop 49kr
Ring piercing i läppen med en guld/vit kula med pärlor på Punk Shop 69kr
Ps. Igga mitt fula face på dom 2 sista bilderna!
Glitter,Frida och Julia tidning Konsum 35kr st
Kunde inte köpa så mycket saker eller dyra saker för att jag hade bara 400kr kotant och 250kr pressentkort på Gina :)
Jag var ju med Moa och handlade allt förutom tidningarna som jag köpte på konsum i Tungelsta men klicka på bilden för att komma till hennes blogg ;)

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0