Svar på kommentar! - Noelle

n <-- tryck
Kul att du gör headers till andra bloggar. Men dissar vår. Skiit taski jue -.-"



Svar: Jag och noelle har en blogg! .. Och noelle du vet att jag har beställt en till oss! :)
Det är mycket bättre än att jag gör header eftersom att jag inte är så duktig!
Du är speciell och jag beställde en header till vår blogg av en som kan göra bättre headers... :/
Struntar i om du tycker det är taskigt... men eftersom att jag BESTÄLLT headern skulle jag inte tycka det var taskigt om jag var du :/ Puss!

Puss på er som läser också
//Issa

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0