Jag när jag va liten...

japp jag har varit en röd hårig brud förut!
naken chock!!! haha bara skojja! ;) Hade ju inget att visa där!
Inte så gamal men men...
Smile?
haha Emmy och Sandra hade sminkat mej till "fjortis"
Okey nu räcker det med bilder!
Jag har hittar en video som jag kaaanskee ska lägga ut xD
Det är sjuukt jobbigt att lägga ut som här bilderna för att det kommer upp dåliga gamla minen... :/
Jag hatade mitt utseende när jag va yngre och jag ville ta självmord!
Alla i skolan mobbade mej för att jag hade glasögon...
Men jag ville inte gå utan för at jag skelar .... Jag skelar för att i mitt vänstra öga så är muskeln lite dåligare så det kan inte hållar kvar ögat lika bra som på det högra så då blir det så ena ögat kollar snett...
Jag vågar aldrig visa folk att jag skelar för vissa kan tycka att det är super äckligt eller super läskigt... Men vissa kan också tycka att det är hur sött som helst..
Det är också därför jag knappt vågar kolla folk i ögonen när jag tillexempelt pratar med någon...
Nu när jag har fått linser så har mitt självförtronde växt jätte mycket...
Ibland kan jag säga att jag är ful bara för att det känns så men det är inte ofta..
Och nej jag vågar fortfarande inte kolla folk i ögonen men jag lär mej!
Ni får säga vad ni vill men jag bryr mej inte längre!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad hemskt! Jag tycker du är jätte fin och söt. Fattar inte hur dom tänker/tänkte ? :)

2012-01-08 @ 04:36:27
URL: http://aamandaliias.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0