Jag kommer alltid komma ihåg dej JUSTIN BIEBER!

Vad som än händer så kommer jag alltid att komma ihåg Justin Bieber!♥
Ni kanske tänker att jag inte kommer göra det och att jag bara säger det nu... Men jag VET att jag inte komemr GLÖMMA honom!... Jag kanske slutar gilla honom eller tröttar eller bara tycker om själva han och inte musiken, men den kärlek jag har till honom är nått fruktansvärt mycket så att det inte går glömma! Kanske att jag slutar gilla han om några år MEN NEVER och nu säger jag värkligen NEVER med STORA BOKSTÄVER att jag kommer glömma honom!
Han kommer alltid vara kvar i mitt minne!

Han är fortfarande samma kille♥
Stop the hate!
Har inga fans?...
Han är gay?
Heartless??

Kommentarer
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Han är en underbar människa♥

Är allt bra?:)

Kram♥

2012-01-18 @ 15:21:55
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: K

det är så coolt att så många gillar justin

2012-01-18 @ 19:33:56
URL: http://thecherries.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0