10 Första! :)

1. Victor Bugge: en söt kille som man järna skulle vilja lära känna! :)

2. Emmy ståhl: hur söt syster som helst! :) ♥

3. Robin Duvstrand: rolig och saknad! :) 

4. Sandra salamon: Söt tjej som går i min skola som jag skulle vilja lära känna bättre! ♥

5. Przemek Wilusz : En kille som jag inte känner men söt! :)

6. Angelika Ahlqvist: Söt tjej som bruka vara med min syrra förut som man träffa ibland då :) ♥ 

7. Jonte ek: kille som är kompis med oliver, vet inte hur han ser ut :) 

8. Malva nord: fett söt tjej som går i min skola :) ♥
9. hampus altinger: Söt kille som går i samma skola :) ♥
10. ville löfving: Söt kille som min kompis känner :)  ♥
// Issa

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0