2011

under 2011:

har jag:

varit kär: ja, de har jag ♥
rökt: no!
funnit nya vänner: ja fyfan :)♥
blivit sviken: ja tyvärr :/
kommit närmre någon: ja många♥
förlorat någon: Ja både vänner och något som har dött :(♥
sårat någon: mm, förlåt...
varit otrogen: nej!... Har bara haft rtt förhållande det här året och med honom va jag trogen!
snackat skit om vänner: ja och de ångrar jag...®
gjort saker man nt får: ja men man lever bara en gång "lev livet som du vill leva det innan det är försent!"
ljugit för mina föräldrar: yes i have ;)
känt dig ensam: aa.. :'(
shoppat: ja vem har inte? :O
blivit mer självsäker: ja tror de..?
levt livet som jag vill: ja jag skulle om jag kunde göra vad jag ville men det kan jag ju inte tyvärr!...

TAAAGGAAA 2012♥

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0