LOL har trååk!

1.Har du ett par rosa string? – Nej?..

2. Vem var den senaste du pussade? – Elias tror jag :) (Min lillebror ;)

3. Vad har du för planer i framtiden? – Flytta till USA Justin Biebers eller Ryan Beattys fru, bli dansare, bagare eller skådespelerska <3

4. Har du bra kompisar? - Ja typ 1 ÄKTA vän (Bella) som jag kan säga vad som helst till och så har jag typ några vänner oxå :)

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i dinmobil? – 7 bara men jag frågar inte efter nr...

6. Vad gjorde du inatt? – Kunde inte sova tack vare den där jävla stormen så jag va inne på facebook via mobilen x)

7. Och i förrgår natt? - Sov? xD

8. Vad gör du innan du ska sova? – Håller på med mobilen :P

9. Kan du prata med din mamma om allt? – Alltså visa grejer är TILL för att inte berätta, right? MEN saker som man kan dela med sig utav och sånt så ja visst :D

10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivitgravid? – Ähh... Jag kommer inte bli gravid på flera år.. jag vet vad jag ska säga NÄR det händer..
11. Har du varit gravid? – Ehh ne?

12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?- Ja det skulle jag men jag har ju ingen pojkvän :/ Jag skulle ju ta det som en liten skämmt grej :)

13. Choklad eller glass? - chocklad!! thihi!

14. Push-up eller T-shirtbh? EN VANLIG BH BARA!

15. String eller hipsters? – hipsters! eller ja boxers xD

16. klackskor eller gymnastikskor? – Båda :P<33

17. Kjol/klänning eller jeans? – Jeans!


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Ja.

2. Tror du på kärlek? – Ja.. alla är ju med om det nån gång i livet lixom <3

3. Har du gjort något verkligen ångrar? - Inga kommentarer.. Ne jag bara skojja! såklart jag har men saker händer för nånting i livet...

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja :'(

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Ja det tror jag nog men inte med meningen för jag hatar att göra det :/

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej?

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de förhonom? – JA! Jag gör det till alla jag gillar efter ett tag!... Jag är en sånn som berättar om mitt kärleks liv för alla för jag ka inte hålla det inom mej! xD

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?– Både ja och nej.

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Nepp!

10 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – om man ärytlig, yes.


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Jag gör inte sånt...
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – Ja... :/

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – har inte jag fåttden frågan förut?:o haha..

4. Har du hoppat bungy jump? - nej men vill så fuckingmkt :D Fast jag kommer säkert fega ur!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Ja :(

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Nej gud!

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigtilla?'- Haha ne vem vill de?

8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nee.

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?– eh.. jag fattar inte...

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja många gånger men igentligen är det ens liv som suger då xD

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? – JA GROOOOVT!! BELLA KOM HEM NU!!

2. Är du glad? – JA :) OBOY!!!

3. Är du fundersam? – Ganska ofta ja

4. Är du uttråkad? – Ja!

5. Är du tysk? – NEJ ! SVENNE VA FAN!!

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – NE :(


Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? – 19:50

2. Namn? - Fanny Charlotte Stål -.-'

3. Vart bor du? – I Skandinaviens hjärta Stockholm.

4 Hur många barn vill du ha? – 2-3 och det måste vara 1 pojke iallafall!!

5. Vill du gifta dig? - Ja! :D

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - båda xD

7. Har du ätit sushi? - Mums.. ja många gånger!

8. Favoritglass? – Beror på humör och väder ;)

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – Inga?

DU:
1. Skulle du vilja vara längre? – Neee

2. Skulle du vilja väga mer? – nej -.-'
3.Skulle du vilja ha sex? - Ehh wtf nej!?

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Nej.. ush vill aldrig vara ful i hela mitt liv.. Men jag kan ta en cider!! :D

Kan
1. Kan du röra på öronen? – Öh nej.

2. Kan du slicka dig på näsan? – Nej men jag kunde hah!

3. Kan du kolla i kors med ögonen? – JA!

4. Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja now and forever please trust me!

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – INTE OM JAG INTE ÄR ENSAM MEN OM JAG ÄR DET SÅ ÄR JAG FAN PRO!

6. Kan du va på en fest utan att dricka? – Ja jag kan men jag vill ju gärna ha en cider x) :3

7. Kan dina vänner lita på dig? – tror det.. :D

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Har redan?

9. Kan du suga? – på napp e ja proffs!

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – JA!


Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Ja :S

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Ja? alla gör väll det?

3. Har du syskon? – Nej bara 9st -.-'

4. Har du ljugit på någon fråga? - nej 100% ärlig!

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Jag vet inte fråga dom... men jag tror det!

6. Har du varit full den här månaden? – nt alkolist idiot!!

7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Ne eller jag vet inte.

10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - No. jag har alldrig haft sex

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra åräldre? Nej...

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0