MIN bästa dröm ever!

I natt drömde jag den bästa dröm jag nånsin har drömmt...
Jag firade nyår men Justin Bieber!! ♥
Det går inte att beskriva!!...
Vi åkte skateboard tillsammans, sjöng tillsammans, pratade, höll varann i handen, kramades och mycket mer!!
Asså vi pussades inte eller nått sånt men det va det som gjorde den så bra för vi va lixom på G! :P♥
En nykär Justin det va awsome!!
Haha men han skrev om mej i på twitter, facebook och pratade om mej i intervjuver (stavning)
Det går inte att beskriva hur jag kände men jag blev ännu mer kär i honom av den här drömmen ♥
Han valde mej framför Selena Gomez!♥
Hoppas att drömmen fortsätter inatt ;) Efter som pappa väckte mej mitt i drömmen! -.-''
För den va så underbar även om vi ine va tillsammans för jag visste att han gillade mej för den jag är! :D♥
Jag sa till honom att jag slutade 2011 awsome och började 2012 awsome!♥
Puss på dej Justin!♥
Jag hoppas att du kommer 2012 och att jag får träffa dej då! :)♥


Kommentarer
Postat av: Melissa bieber <3

awe ja älskar justin oxå <3

2012-01-01 @ 23:28:13

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0