Mina svar av kommentaren!

Anonym om bubbleroom.se:
Vi vill inte läsa om Justin Bieber, vi vill läsa om er.
Vi vill inte läsa om Fannys "nästan" hund, vi skiter i den om inte hon har den.
Vem vet, det kanske var en av era bloggläsare som köpte hunden eftersom ni skrev så mycket om den. Skaffa en bra design, Julen är över nu?

Min åsikter.
Om ni inte vill läsa om Justin Bieber behöver ni väll inte läsa om Justin Bieber heller?... Det är väll bara att rulla ner och läsa dom andra inläggen?

Min "nästan" hund? jag har en hund nu och jag får väll skriva vad jag tycker/tänker/vill och kan...

Jag tror ingen av våra bloggläsare har gjort det för jag har inte skrivit hur man får tag på ägaren och all annan info...

Vi har en jul och nyårs design nu nyår har inte vartit ännu och jo det är visst fortfarande jul... Det är inte julafton men det är jul!! -.-'

Mina Åsikter..

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0