värför behöver man skriva rubriker? -.-'

Hey!
Idag så vaknade jag vid 13:00 och då gick jag och duscha efter som jag ska fira jul oss pappa imorgon :)
Sen har jag och Emmy typ ringt och frågat efter skjuts till Skara efter som vi ska hämta Oboy där ;)
(vi) ringde till Larsa men igentligen så va det Nelly och Anders som gjorde det för Emmy och jag vågade inte prata med honom så han sa till Anders att vi skulle fråga för annars skulle han inte svara...
Sen så ringe jag pappa fast han sa nej för han va imot att vi skulle ha en hund?... + att han skulle jobba!...
Sen så messa jag Dennis (Ballo's husse) och frågade han och han svarade "Ja du vi får se"....
SÅ det är 2 stycket som kanske kommer skjutsa :)
Hehe!... Sen så skicka jag ett mail till ägaren av Oboy alldeles nyss och frågade om han va kvar efter som vi inte har tingat honom :/ och om det va bråttom att vi skulle hämta honom m.m!...
Hon har inte svarat än men det får vi väll imorgon :)
Sen efter som vi inte har tillräckligt med pengar till att vi ska köpa koppel, mat, kanske nån leksak eller att hund ben m.m så ringde Emmy mormor och frågade efter pengar och det fick vi ju :) 1000 kronor skulle hon skicka :) Min mormor är bäst! Hon är så snäll ibland♥
Nu sitter jag vid datorn och har tråkigt :3 ska nog gå upp och hämta mina awssome hörlurar!!! ^^ ♥
BYE!

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0