Heeelluu!!

hej bloggen!
Förlåt för att jag inte bloggade igår...
Men jag gjorde typ inte så mycket...
På kvällen så gick jag till konsum och så köpte jag och Emmy en kladdkaka som vi skulle äta senare på kvällen.
Efte BB så gick hon och jag upp och kollade på "A Walk To Remember" och år kladdkaka :) Filmen är sååå bra jag älskar den, den är så romantisk, ja jag fick en liten tår i ögat... det är nog för att jag är så forever alone och att deras kärlek är så fiin! 
Men vid typ fem över ett på natten så va filmen slut och jag sov i Emmys rum efter som hon typ ville det för hon känner sej ensam efter som lilla Kyckling är borta :)
Sen så vakna jag vid typ 12 (haha)
Jag har väll inte gjort så mycket idag... Fixat mammas naglar, HEMM GJORD PIZZA IDAG :D och nu sitter jag och kollar på videos! :D

Haha jag kommer lägga ut en video på Milton när han jagade en mopp haha!! DET VA AS KUL! Han låter som... eh... jag vet inte vad x)
Men det kommer iallafall video! :P

Heey då!


Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0