Kryssningen va awesome!!

Heeeey!
Vi kom hem för några timmar sen :DD
Som ni kanske vet så var ju jag och Bella på kryssning igår till i dag x))
Det va bäsa ever!!♥
Asså även fast vi fick 120kr att handla saker på så va det fett med nice!
Först så gick det fett segt för vi var på båten vid typ 6 på kvällen och så öppnades taxfreen vid 8 -.-''
och sen så skulle vi äta vid klockan halv 9! Asså wtf!? Jag va as hungrig!! :S
Men efter taxfreen hade öppnat så gick tiden ganska snabbt! :)
Vi åt typ mat sen så gick vi typ bara runt.. LÖL!
Sen vid typ klockan 11 på kvällen så gick vid to the partyy!! ;)
Och där dansa/hoppa/freakade vi loss och fast det blev typ as varmt ibland så vi gick ut och tog luft ibland! x))
Haha vi stog och härmade vissa som dansade... mahahah vissa dansade typ as kuul!
Det va en kille som typ satt där vi dansade som vi tyckte va söt/snygg mihi x) Fast han dansade inte :/
Sen efter en stund så började han att dansa/hoppa :DD♥
Vi dansade/hoppade/freakade till klockan 4 typ (?)
Sen idag så letade vi efter honom på båten typ för vi ville ha hans nummer... vi försökte vara så deskreta som möjligt haha!!...
Fast vi hittade typ inte han på hela dan :(
Fast sen när vi skulle gå av båten så hittade vi honom :DDD
Fast vi vågade inte gå fram typ... :S
Jag ba "BELLA KOM IGEN VI GÅR FRAM OCH FRÅGAR EFTER NUMMER!!" och hon ba "men niki är ju där nere vi skulle ju gå ner till henne när vi hade hämtat våra saker" och jag ba ":(" Sen vände jag mej om och stog och log mot honom och han log tillbaka sen så gick han fram till mej och så pratade vi...
Han: Har ni facebook? :D
Jag: Jaa :)
Han: Adda mej!
Jag: Ah men vad heter du i efternamn? eller ahh... på facebook :D Eller vänta vad är ditt nummer xD
Han: Mitt nummer?
Jag: *Går till lägg till kontakt* aah! :D Stavas du med k eller c?
Han: C... **********
Jag: *Skriver* *pappa ringer* ASSÅ PAPPA VA FAN!! *lägger på* Tack :) ... Vad heter du på facebook då? x)
Han: ****** ********
Jag: ... du får skriva x) *ger honom mobilen*
Han *skriver* *MIN MOBIL CP:AR UPP SEJ* Asså....
Jag: Jag vet att jag har en cp mobil! -.-' :D
Han: *Skrattar*
(pinsammt jag vet)
*Vi går ner mot utgången*
Han: Vart bor ni då?
Vi: Västerhaninge/Tungelsta  :P
Han: Haninge?
Vi: aa x)
Han: ********** .... Asså jag bor där xD

Hans föräldrar en våning högre upp än va pappa och dom va på så vi sa hey då och gick ner...

Och jag skriver han istället för hans riktiga namn för jag vet inte om han vill att jag säger hans namn på bloggen :)

RANDOM SAKER SOM HÄNDE PÅ KRYSSNINGEN:
1. ******'s mamma kom fram på partyyt och sa att ****** ville dansa med oss! x) Aww
2. En peddo gubbe stannade upp och sa hej till oss som om han kände oss :S
3. Ett par föräldrar gav ut sina döttrars facebook till oss och sa att vi skulle bli vänner.
4. En kille gick hela tiden runt och sa att vi skulle sätta på oss våra skor
5. En vuxen tjej kom fram till oss och sa att vi va snygga :S
6. 2 vuxna kom fram till oss och sa att vi skulle gå och lägga oss.
7. ISBERGET (en tjej som va på birka när vi åkte birka förra gången) VAR DÄR DEN HÄR GÅNGEN OCKSÅ!!!! :S SO FREAKING SCARRY!!

Sen när vi kom ut så va det en äcklig gammal tant som va vid en ambulans hon va helt rutten och hade fett mycke blod i munnen :S Euuuwww det va as äckligt!


Aja det va de :D

Gissa vad vi åt/äter idag till middag!
CHIPS HAHAH!!

ahja heydå pusssssss!!

Kommentarer
Postat av: Niki

Haha det var ju bäst på kryssningen, Fast det var skit scary med isberget :s saknar er. puuuss :* <3

2012-02-18 @ 22:05:49
URL: http://piki.devote.se/
Postat av: Arifa

Hej! Jag gör gratis headers. Ifall du är intresserad kan ni skicka ett mail med era bilder och önskningar så gör jag en.

Haft en bra dag? :)

2012-02-18 @ 22:14:31
URL: http://aarifas.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0