Svar på kommentar..

Fortfarande om det där med blogg desginen!
Jag har gjort den själv, den där texten på sidan är väldigt enkel att fixa, Ska jag fixa så till er också eller, Eftersom ni verkar så avensjuka!
JAG säger bara, JAG KAN VÄL FÖRFAN OCKSÅ FIXA DESIGNER!
__________________________________________________

Jag och fanny skrattar ju bara åt er som tror att jag kopierar den där texten på sidan, om man inte kan fixa så är man ju dålig!
AJA.. Kanske Drar in med en liten design skola för er losers som inte kan ett piss!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför visar ni inte min kommentar? (: Är ni rädda att andra ska hålla med? (: I think so.

Förklara då varflr den här designen är EXAKT som eran till grunddesignen??? -.-

Rosa bubbla runt inläh

2012-02-15 @ 22:37:42
Postat av: SiistersofSthlm

Varför visar ni inte min kommentar? (: Är ni rädda att andra ska hålla med? (: I think so.

Förklara då varflr den här designen är EXAKT som eran till grunddesignen??? -.- http://www.bloggdesign.nu/?p=blogdesign&id=3424

Rosa bubbla runt inläggen, Samma text på rubriken, samma färg på sök i bloggen, samma streck under texten, Samma text i menyn, likadant nere vid kommentarerna..... SERIÖST, det är 1000 miljarder likadana saker och ni vägrar erkänna -.-

Sa bara att jag höll med den andra tjejen i andra inlägget och nu är ni likadana mot mig -.-

HAHAHAH, jävla töntiga jävlar :'))

Och avundsjuk stavas det jävla smartass.

2012-02-15 @ 22:47:13
URL: http://siistersofsthlm.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0