20 sanningar om mej!

1.Min drömm är att bli kysst på 12 slaget på nyår med någon jag verkligen gillar♥
2. Jag ÄLSKAR att knäcka tårna ^^
3. Jag älskar att sjunga, Sjunger typ heela tiden :P♥
4. Jag blir lätt kär:3
5. Jag vill flytta till USA när jag blir större!
6. Jag är rädd för döden...
7. Jag Älskar JUSTIN DREW BIEBER, RYAN BEATTY, FABIAN LEWIN och LIL WAYNE!!♥♥
8. Jag har inte så många vänner... Iallafall inte många jag kan lita på :/
9. Jag är faktist ganska bra på matte x) Jag går i 7:an och har 8:ans mattebok LOL x)
10 . Jag är inte rädd för att visa mina känslor
11.  hatar falska personer
12. Jag vågar inte gråta framför folk... inte äns min familj.
13. Jag är riktigt KÄR just nu :)♥
14.  Jag vill ha en pojkvän NU!!
15. Jag ÄLSKAR skräckfilmer ♥
16. Jag bryr mej inte om hur stort bröllop jag ska ha... bara jag gifter mej med den jag verkligen älskar mest av alla!♥
17.  I ♥ PURPLE!! PURPLE IS THE SHITT!
18. Jag har 9 syskon fast bara 1 hel xP
19. Jag är väldig känslig och blir lätt sårad...
20 . Jag är rädd för att bli stor.

image description

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0