Börjar med detta // Issa

Jag kommer börja göra den här grejen!
Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 3: Dom personerna som står mig närmast.
Dag 4: 5 fakta om mig själv.
Dag 5: Dagens outfi
Dag 6: 1 favoritlåt
Dag 7: Vad jag har i min handväska.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En bild fårn din förra sommar.
Dag 11: Skypebild.
Dag 12: En puss/kram bild.
Dag 13: Favoritcitat.
Dag 14: En bild som för mig betyder mycket kärlek.
Dag.15. En bild som alltid får mig att le.
Dag.16: En bild på dig och dina syskon.

Så ni vet :D Bye! <3
// Issa

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0