Festen varade inte länge...

Ja va fan!, Festen varade ju länge! (Not)
Man gick ju och la sej vid halv sju typ(?)
Haha men nu sitter jag med en cider(Mango-Raspberry) :D
Mumss...
Och så lyssnar jag på Fabian! mihihihi!!! ♥
Hoppas inte att Bella eller nån annan har druckit upp min cider som jag glömde hemma oss pappa i helgen!!
JAG DAMPAR LOSS DÅ!!
Jag sov i 14-15 timmar inatt ju! mihi :3
Jag vaknade vid klockan 9 och hur pigg som helst!!
Jag behövde sova dom timmarna tror jag nog :)
Nu är jag pigg som fan! ;D
Man behöver ju bara gå in i rätt tidsson igen efter som jag inte har somnat förens vid klockan 3 på natten typ, Även fast jag har gått och lagt mej vid 23, så man är as trött i skolan sen!! :/
Och så somnar man i soffan när man kommer hem -.-'
SÅ IDAG SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ TIDIGT :P
Om jag inte gör det så ska jag göra det imorgon iallafall efter som det är skola dagen efter!
Skola!!-.-'
Men aja nu ska jag väll dra! byee!

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0