Fett kul kväll igår!

Igår när jag och Bella satt vid datorn så kom pappa upp och sa att vi skulle spela ett spel... :)
Jg och Bella ba ehh?...
Men det va faktist kul! :D
Vi spelade det där frågespelet (jag vet inte vad det heter) :)
Men ja va med Riitta och Bella va med papppa... jag och Riitta skulle vunnit... Om det inte va för att hon hade somnat! x)
Men när vi hade kört det så börja vi köra Texas Hold Em Poker eller vad det nu heter och vi körde med bananer!! BELLA VANN och jag kom 2:a x)
Men aja nu ska jag till fryshuset!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Hej!



Nu är en ny vinnare av veckans blogg dragen. Kika in för att se om det blev du! Om du inte vann denna gång så kan du anmäla dig till nästa veckas dragning direkt! :) Tack för att du var med och tävlade!



Många kramar /Sandra

http://sandratorn.se

2012-01-15 @ 17:41:42
URL: http://sandratorn.se

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0