Hey Hey!

Idag har jag inte jag bloggat för att jag har inte haft tid att tänka på bloggen helt enkelt!
Inatt så kollade jag på hockey matchen till kl 5 sen så behövde Milton lite mat för han va hungrig sen 20 min efter så skulle jag gå ut med honom!...
Sen när jag skulle sova så höll Milton på och busa till klockan 6- halv 7! -.-
Sen väckte han mej kl havl 10!!!!! -.-
Så jag frågade mamma om jag kunde gå och sova igen och att hon kunde ta hand om honom och det gjorde hon om jag bara gick ut med honom först så jag gjorde det och gick och la mej igen!
Sen så vaknade jag vid kl 4 på dagen! Skönt att få lite sömn asså!
En liten stund efter jag hade gått upp så kom Kyckling hit! :D
Sen så va han här och sen kom typ några som mamma känner men jag kommer inte ihåg vad dom heter men jag vet att deras barn heter Patrick och Emelie fast Patrick kom också hit...
Sen så åt vi kött med potatis och typ rödvinssås :) Mums...
Sen så gick jag, Anders, Kyckling, Nelly och Basse ner till konsum och hyrde film och köpte kodis :)
När vi kom hem så kollade vi på filmen x)
Sen så gick Emmy och kyckling och la sej och mamma och alla dom andra gick och la sej lite senare...
Så jag fick ta hand om Milton och gick ut med han och så sen gick jag upp och lämnade honom till Emmy och Kyckling som sover här idag x)
Nu är det bara jag och Basse som är uppe :P
Jag sitter vid datorn och Basse geekar MW3!!
Nu har jag inte så mycket att säga...
Jag kommer lägga upp några fler inlägg med tillexempel bilder,videos,musik :)♥
Aja bye sötnosar!
hehe... tog några smyg bilder på Emmy och Kyckling!!! x)
Dom blev suddiga bara för jag ville inte att dom skulle märka att jag tog kort xP

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0