Idag...

Idag så tog jag ett skit skönt bad men hår inpackning, skrubb och ansiktsmask♥
Huur skönt som hälst!
Sen precis när jag hade gått upp och klä på mej kläder och börja packa saker jag ska ha med mej till pappa så ringde pappa mej och sa att Riitta kommer om3-4 minuter så jag skynndade mej :)
Jag är ensam här... ganska tråkigt men ändå jätte skönt ann det bara är 5 st i huset x)♥
Idag så åt jag nån god kyckling gryta som pappa hade lagat och en så köpte jag, Riitta och Vigor jätte mycket godis så jag sitter och tjockar :3♥
Aja nu ska jag ner och kolla på tv byee!

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tackar :D

allt är bara bra med mig!

hur är det själv?

kram

2012-01-13 @ 22:00:26
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0