JA VI EE RANDOM!

Jag och Isabella Isaksson
Jag går in på Justin Biebers twitter...
han har 16,000,573 followers  och jag uppdaterar direkt efter så hade han 16,000,606 followers så jag och Bella kollade på varann med "fisk-minen" sen uppdaterade jag igen och så hade han 16,000,599 followers
*kollar på varann*
Bella: NÅN HAR UNFOLLOWAT HONOM!?
Jag: AHH... *uppdaterar igen* då hade han 16,000,609 followers
Bella och Jag: WOW! tänk om vi fick så där många followers så snabbt!! *Uppdaterar igen* och det är 16,000,557 followers!
Jag och Bella: wtf!... värför fölorar han followers!!? *uppdaterar igen* och han har 16,000,536 followers
Jag: asså wtf?
Bella:....
Båda: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH!!!......
Och nu kommer vi inte ihåg vad som va roligt!? hah...
Jag och Bella...

Jag går in på Justin Biebers twitter...
han har 16,000,573 followers  och jag uppdaterar direkt efter så hade han 16,000,606 followers så jag och Bella kollade på varann med "fisk-minen" sen uppdaterade jag igen och så hade han 16,000,599 followers
*kollar på varann*
Bella: NÅN HAR UNFOLLOWAT HONOM!?
Jag: AHH... *uppdaterar igen* då hade han 16,000,609 followers
Bella och Jag: WOW! tänk om vi fick så där många followers så snabbt!! *Uppdaterar igen* och det är 16,000,557 followers!
Jag och Bella: wtf!... värför fölorar han followers!!? *uppdaterar igen* och han har 16,000,536 followers
Jag: asså wtf?
Bella:....
Båda: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH!!!......


Och nu kommer vi inte ihåg vad som va roligt!? hah... RANDOM! x)

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0