Mv3 [Geek] .. kanske Fryshuset..

Hej hej! :)
Nu sitter jag och fanny och spelar MV3 xD <3
Fett kul eftersom  att vi är fett noob! x) men iallafall! :)
Jag vill till Frysen nu... :( Och skejjta .. jag och moa kanske skulle ha träffat Sebbe och isak där och skejjta med dom! :)
Jag vet det stavas "skata" men det låter som en fågel.. :/ så jag skriver lite bådeoch! :D
Och Eftersom att jag skriver nu kan jag ta upp Förlåt för våran dåliga uppdatering igår/förrigår!!
Inte meningen :(.. <3
Puss på er ska geeka nu med Fanny!  =)
<----- Sugig.... men hade Tråk så gjorde den snabbt! xD <3 
// Issa

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0