Skola -.-'

Idag har jag haft trååk på skolan...
fast det har jag ju alltid! x)
Fast det är ju kul att vara med vänner :P
Men idag så hade jag ingen nyckel till skåpet efter som jag har tappat bort min nyckel...
Men iallfall jag la mina saker i Lisas skåp men sen så tappade Lisa bort sin nyckel efter gympan så hon la sin väska i Neas skåp men efter NO:n så hade hon också tappat bort sin nyckel och jag va "asså wtf!?"
Men Nea och Lisa hittade deras nycklar sen x)
Sen så märkte jag vid lunchen att jag hade tappat min kula till min läpp piercing så jag gick hem och hämta en piercing :)
Det är det jag har gjort idag...
det kommer säkert bli as tråkiga inlägg om dagarna nu för man gör inte så mycke mer än att gå i skolan... -.-'
HeyDå!

Kommentarer

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0