Sorryy!!

Sorry för att jag inte har bloggat men jag har inte direkt setat vid datorn så mycket :/

Men iallafall i förrgår så va jag, Emmy, Kyckling, Anders, My, Musse, Basse och Nelly och åkte skridskor i haribo hallen! :) Det va as kul förutom att ibörjan när jag va tvungen att åka i konståknings skridskor!!! Bara för att pappa köpte det för 2 år sen, när jag inte hade några skridskor så köpte han dom... även fast han har varit noga med att åka i hockey skridskor!!? Asså jag kan inte åka i konståknings skridskor jag har alldrig gjort det i hela mitt liv!!
Men jag hoppas att jag får nya NORMALA skridskor snart! :)

Igår så va jag i skolan och då hände det väll inte så mycket förutom på den sista lektionen (SO), då så skulle min lärare (Lars) söka på nån flod som vi jobbade med... så när han sökte på google så kom det upp porr bilder typ och alla i klassen börja as garva och Lars ba "Oj hehe :I" så blev han helt röd i fejjan och stog och as garva!! bahahaha så jävla kul!!
Sen efter skolan så va jag med Bella och kolla på skräck filmer till klockan typ 17:20(?) för hon skulle på teakwondo träning! :D♥
Sen hände det inte mycket mer...

Idag så har det inte hänt mycket alls...
Det ända är väll att jag va snäll mot mamma och gjorde kaffe med grädda i!
MUUUUUMMMSSSSS!!.....
DET VA GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Marika [Mino]

Allt det som är bra händer i skolan när inte jag är där D:

2012-01-26 @ 01:49:01
URL: http://mino.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0