vinn suuper fina märkes kläder!

Få en channs att vinna super snygga märkes kläder!
Tryck på bilden för att komma till inlägget som det står allt du ska göra!
TRAFFIC PEOPLE- DIPPER TOP GRAY
Jag skulle vilja vinna det här plagget! :)
Jag skulle vija vinna det för att det är sjukt snyggt och att jag behöver nya fina kläder men tyvärr så har jag inga pengar sen efter jag köppte min hund.
Men som tur så finns det kattiga människor som Amanda som har några smarriga tävlingar ;) ♥
Nu är det bara att hålla tummarna ;) // Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Amanda - Tävlingar för dig!

kul att du är med! :)

2012-01-19 @ 14:13:44
URL: http://shesadiva.blogg.se/
Postat av: Amanda - Tävlingar för dig!

kul att du är med! :)

2012-01-19 @ 14:13:45
URL: http://shesadiva.blogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0