Hello

Hej bloggen!
Idag så vakna jag ganska tidigt fast jag hade jätte onte i magen så jag somna om och vaknade igen vid 12 fast då låg jag bara i sängen och chillade... Jag gick ner vid typ 2 och då behövde jag städa så jag dammsög.
Sen kom typ Oscar Stridh hit för han skulle med Kyckling och skata i stan.
Fast dom va typ ute och skata på alltanen en stund och då hade dom lämnat dörren öppen så Milton sprang ut så alla sprang efter honom efter en stund så sprang även Oscar efter honom... och det gjorde ont som fan för att jag hade inga skor eller strumpor på mej när jag sprang efter honom så jag sprang först i lera och höll på att halka men sen så sprang jag på grus och det gjorde så jävla ont! Kändes som om att jag sprang på knivar och varm kol!! Men tillslut så fångade jag honom och då fick han skämmas! Han måste ju lära sej att inte springa ut så där!
Sen har jag inte gjort så mycke mer förutom att jag har setat vid datorn.
Idag blir det grillad lax till middag! :D
Byee!

Kommentarer
Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: samma här. har du haft en bra dag? :)

2012-03-03 @ 18:30:27
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: emelie

Fin blogg:) kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar :) kram

2012-03-04 @ 10:55:59
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/

Glöm inte att skriva vem det är till, Fanny eller issa. Tipsa gärna om du har tävlingar/frågor mm. vi gör gärna bloglovin byten, bara att säga till :) ha en awesome dag, puss!!:

Ditt söta namn. :
V.I.P?

E-postadress: (bara vi se den mohahahha.. :D)

har du blogg/hemsida/Url:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0